Picnic la Palatul Stirbey

IMG_8723

Capela Sfanta Treime – Palatul Stirbey

Lacul Stirbey

Lacul Stirbey

Turnul de apa - Palatul Stirbey

Turnul de apa – Palatul Stirbey

IMG_8729

Nunti Palatul Stirbey

Meniu Restaurant

Meniu Restaurant

Parcul Palatul Stirbey

Parcul Palatul Stirbey

Desert Restaurant Palatul Stirbey

IMG_8708

IMG_8710

Mi-am luat o scurta vacanta de 3 zile cu prilejul zilei de 1 Mai, dar ca sa va arat ca ma gandesc si la voi, am revenit pe blog cu o mica propunere: o destinatie de o zi, in care sa va relaxati si sa va distrati alaturi de prietenii sau familia voastra. Daca nu ati reusit sa plecati la mare sau la munte de 1 Mai din diverse motive, va propun sa iesiti weekend-ul acesta la un picnic la doar 20 km departare de Bucuresti, mai exact la Palatul Stirbey. O locatie cu incarcatura istorica, o atmosfera placuta si aer curat, unde puteti efectua diferite activitati: picnic, echitatie in aer liber, petreceri sau chiar nunti.

Eu am fost acolo chiar saptamana trecuta, insa cu siguranta voi reveni pentru a inchiria unul dintre cosurile de picnic cu denumiri tare creative: Cosul Printului Stirbey, Cosul Printesei Nadeja, Cosul Reginei Maria si sa nu uitam de patura vesela 🙂 . E drept, parcul impreuna cu lacul ar putea fi mult mai ingrijite, insa tot te poti bucura de cateva peisaje pitoresti, pe care le puteti admira in pozele de mai sus. Punctele principale de atractie sunt: Capela Sfanta Treime, Turnul de apa, lacul si insusi Palatul Stirbey, devenit acum Restaurantul Palatul Stirbey, unde puteti servi masa. Va recomand totusi sa faceti o rezervare inainte, deoarece restaurantul este destul de aglomerat si cu greu reusesti sa prinzi o masa goala. Poate din cauza ca am nimerit in timpul unor nunti, ospatarii erau destul ocupati si stresati, iar restaurantul plin si cu preturi cam piperate, dar totusi desertul a meritat din plin asteptarea noastra.

Sper ca v-am dat o idee despre cum sa sarbatoriti in acest weekend 1 Mai, asadar sa aveti parte de vreme frumoasa si multa distractie. Ne revedem curand 🙂 .

Va pup,

Ela ❤