La plimbare prin parcul Carol

IMG_9305

In poze port: tricou H&M, blugi Bershka, pantofi sport Kitten de la Office Shoes

IMG_9278  IMG_9306

IMG_9355

IMG_9347

IMG_9310

photo 1 (6)

Manichiura semipermanenta realizata de Chic Nails Studio

photo 3 (6)

Cu siguranta stiti si voi ca „Pauzele lungi si dese, cheia marilor succese”. Ei bine, nu intetionez sa absentez chiar atat de mult pe blog, dar credeti-ma: ma omoara cu zile examenele si sincer, niciodata nu mi-am dorit mai mult sa vina vacanta ca sa ma pot trezi si eu dupa ora 10.00. Ma bazez pe faptul ca o parte dintre cei care sunt in sesiune sau au examene inteleg perfect prin ce trec eu acum 🙂 . Cum s-ar zice: May the force be with you!

Saptamana aceasta am scapat in sfarsit de un examen in urma caruia simt ca s-au dus 2 ani din viata mea, asa ca weekend-ul acesta m-am rasfatat: mi-am facut unghiutele, m-am epilat, am fost la shopping si m-am plimbat prin parcul Carol, unde am savurat o inghetata la cornet si am facut pozele pentru aceasta postare. Este un pic amuzant faptul ca de fiecare data ma cert cu prietenul meu din cauza pozelor. Eu imi doresc sa fie perfecte, dar nu avem nici aparate foarte performante si nici experienta, asa ca iese cu scantei, caci eu ma aprind destul de repejor. Una peste alta, eu zic ca face treaba buna :).

Va plac noile mele unghiute? Daca urmariti atent blogul, sigur ati aflat pana acum ca sunt pro manichiura semipermanenta din mai multe motive: da un aspect ingrijit unghiilor, dureaza in jur de 4 saptamani si nu arata asa de grosolan ca gelul. Mai multe detalii, aici. De unghiutele mele se ocupa cu multa atentie Vio de la Chic Nails Studio, pe care o recomand tuturor fetelor cu mult drag.

Cat despre outfit-ul meu de vara, trebuie sa va marturisesc ca am facut o pasiune pentru imprimeurile florale, tropicale si cam orice fel de imprimeu care are pe el macar o frunzulita. Desigur, prefer ca printurile sa fie in combinatie cu o nonculoare: alb sau negru. Ma duc cu gandul la vacanta, pe care eu o astept cu foarte multa nerabdare. Incepe numaratoarea inversa, asa ca: pe locuri, fiti gata, start!

Va pup,

Ela ❤