Trei tinute pentru o vara fresh

photo 1 (7)

Tinuta 1: tricou House, blugi Bershka, ochelari Ray Ban, Converse

IMG_9046

Tinuta 2: Bluza Glow, pantaloni Kenvelo, ochelari H&M, colier H&M, geanta Parfois

IMG_9056-0

Tinuta 3: bluza si pantaloni House, pandativ Swarowski, sandale HOA

Salutare din nou! Am o tona de lucruri sa va povestesc, dar timpul e prea scurt pentru mine, asa ca va las cu 3 tinute de vara cu care sa va reimprospatati garderoba. Si apropo: as vrea sa cumpar timp :). Vinde cineva?

Repejor, va zic cateva cuvinte despre tinute:

Tinuta 1

Evident nu putea sa lipseasca o tinuta cu un imprimeu tropical. Fara prea multe detalii, o tinuta simpla de weekend, cu ripped jeansi si conversi albi, usor de asortat la foarte multe dintre articolele pe care le avem in dulapul nostru.

Tinuta 2

V-am mai povestit deja in postarile anterioare ca tinutele all white sunt foarte in voga vara aceasta, iar eu le ador mai ales pentru ca albul se afla printre culorile mele preferate. In plus ce culoare poate fi mai potrivita pentru vara decat albul? :). Am accesorizat simplu cu o pereche de ochelari H&M dintr-o colectie mai veche, o geanta Parfois cu un peisaj din Santorini, absolut incantatoare si un lantisor lung minimalist tot H&M.

Tinuta 3

Desi pantalonii sunt sport, am ales o pereche de sandale elegante si un accesoriu care in realitate pare mult mai negru suprapus peste bluza neagra. Poate fi chiar o tinuta de seara lejera, potrivita pentru o iesire in oras daca accesorizati cu un plic.

Nu uitati sa dati like pe pagina de Facebook daca v-au placut tinutele de vara prezentate in acest articol.

Va pup,

Ela ❤

Lasă un comentariu