Zile de vara cu TeX

TeX

Click pe imagine pentru a o vizualiza la dimensiunea sa maxima.

TeX2

Click pe imagine pentru a o vizualiza la dimensiunea sa maxima.

Iata ca ne revedem mai repede decat am planificat si asta pentru ca m-am simtit foarte inspirata in seara aceasta, imediat dupa ce am aruncat o privire pe catalogul de la TeX :). In cateva zile vara isi intra oficial in drepturi, asadar vreau sa va propun 2 tinute de zi, lejere, chic, frumoase, accesorizate diferit, ce sunt compuse din articolele mele preferate din colectia de vara TeX.

Inainte de a intra in detalii, trebuie sa va pun la curent cu tendintele din acest sezon: se poarta tinutele all white, ochelarii rotunzi, tatuajele metalice cu un aer boho chic, imprimeurile florale/tropicale, dungile si chiar dungile in combinatie cu imprimeuri florale, sandalele cu toc gros si argintiul. Multe dintre hainele care intrunesc aceste conditii si care in plus sunt dintr-un material de calitate ce va asigura confort, le puteti gasi printre rafturile din orice hipermarket Carrefour.

Prima varianta din tinuta de vara 1 este mai jucausa, mai versatila si mai tinereasca, in timp ce a doua varianta este mai eleganta, colierul fiind cel care iese in evidenta. Ma regasesc pe lista iubitoarelor de animal print, asa ca am fost atrasa de comodele espadrile TeX cu leopard print, in jurul carora am construit intregul look. Tinuta are deja atitudine prin imprimeul espadrilelor si din acest motiv am ales sa o accesorizez cat se poate simplu, pentru a nu o incarca. As purta oricare dintre cele doua outfit-uri ce apartin stilului clasic urban la scoala sau la facultate ori la o terasa unde pot savura linistita o limonada rece cu prietenele mele. Articole de imbracaminte preferate: tricou alb pentru un look clean (poate fi integrat cu usurinta aprope in orice tinuta si din acest motiv este o investitie excelenta), pantaloni dama crem confortabili, espadrile si geanta rosie chic si foarte incapatoare, toate TeX. Accesorii: cercei rosii cu inimioare (Meli Melo), colier (H&M), elastice de par. Hint: parul prins in coada va scoate in evidenta si mai mult colierul.

Tinuta de vara 2 este favorita mea, deoarece imi aminteste de zilele de vacanta la mare prin imprimeul marinaresc al maioului si are un aer usor boho chic modern prin accesoriile folosite: tatuajele metalice, respectiv interesantul accesoriu pentru ureche cu pene (H&M). Puteti opta pentru oricare dintre cele 2 variante la o plimbare prin parc in timp ce savurati o inghetata, in vacanta la mare in drum spre plaja (ar fi mai potrivit sa optati pentru o pereche de slapi, daca nu vreti sa va intre nisipul in tenisi) sau chiar la o plimbare cu bicicleta. Articole de imbracaminte preferate: maiou cu dungi potrivit pentru zilele extrem de calduroase, pantaloni scurti albi foarte practici pentru plaja, tenisi cu imprimeu tropical, pentru care stiti deja ca eu am facut o pasiune si geanta rucsac cu dungi, toate brand-ul TeX, asa ca fuga pana la cel mai apropiat hipermarket Carrefour daca vreti sa faceti impresie vara aceasta.

Sunt tare curioasa care dintre tinutele TeX prezentate de mine va place cel mai mult si va incurajez sa imi scrieti intr-un comentariu aici sau pe Facebook care este preferata voastra :).

Va pup,

Ela ❤

Lasă un comentariu